Χρήσιμες Πληροφορίες για τη Διαδικασία:
Σε περίπτωση που κλείσετε ραντεβού για τη συγκεκριμένη υπηρεσία, θα πρέπει να γνωρίζετε τις παρακάτω πληροφορίες καθώς και να έχετε μαζί σας τα παρακάτω έγγραφα:
Απαιτούμενα Δικαιολογητικά
Φυσικό Πρόσωπο:
- Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας
Νομικό Πρόσωπο:
- Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας
- Εξουσιοδότηση από τον Νόμιμο Εκπρόσωπο του Νομικού Προσώπου
- Κατασταστικό στο οποίο να φαίνονται τα στοιχεία του Νομίμου εκπροσώπου
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Σας ενημερώνουμε ότι, οι πληρωμές στα Ταμεία του Δήμου Αθηναίων πραγματοποιούνται ΜΟΝΟ με χρήση Καρτών Πληρωμών (VISA, MASTERCARD, MAESTRO) και Επιταγών σε διαταγή Δήμου Αθηναίων (τραπεζικών ή ιδιωτικών λήξης αυθημερόν), βάσει της ΠΟΛ 1289/22-12-2020 (ΦΕΚ Β’ 5855/31-12-2020).Στοιχεία Επικοινωνίας
Τηλέφωνα Επικοινωνίας: 2105277346 – 2105277348
E-mail: e.payments@athens.grΤόπος Διενέργειας Ραντεβού
Τμήμα Εσόδων: Κτήριο Γενικής Γραμματείας Δήμου Αθηναίων, Λιοσίων 22 – 3ος όροφος, Γραφείο Ηλεκτρονικών Πληρωμών