Skip to content
Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
ΚΑΝΕ ΑΙΤΗΜΑ
offline

Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης/Δημ.Αστυν. – Ταμείο

Χρήσιμες Πληροφορίες για τη Διαδικασία

Σε περίπτωση που κλείσετε ραντεβού για τη συγκεκριμένη υπηρεσία, θα πρέπει να γνωρίζετε τις παρακάτω πληροφορίες καθώς και να έχετε μαζί σας τα παρακάτω έγγραφα

Απαιτούμενα Δικαιολογητικά

Για την εξυπηρέτηση των πολιτών υπάρχει η δυνατότητα εξόφλησης κλήσεων στα Ταμεία του Δήμου Αθηναίων στο κτήριο του Δήμου Αθηναίων, Λιοσίων 22

Η πληρωμή γίνεται είτε με κάρτες πληρωμών (VISA, MASTERCARD, MAESTRO) ή με επιταγές σε διαταγή Δήμου Αθηναίων (τραπεζικές ή ιδιωτικές λήξης αυθημερόν) [ΠΟΛ 1289/2020 (ΦΕΚ Β’ 5855/31-12-2020)].

Για την πληρωμή και την έκδοση διπλοτύπου είσπραξης απαραίτητη είναι η προσκόμιση της έκθεσης βεβαίωσης παράβασης οχήματος (κλήσης) ή αντίγραφο αυτής.

Στοιχεία Επικοινωνίας
Τηλέφωνο: 214 4114077
Τόπος Διενέργειας Ραντεβού: Λιοσίων 22, 104 38, Αθήνα

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;

24ωρη γραμμή επικοινωνίας 1595 (χρέωση ανάλογα με τον τιμοκατάλογο του τηλεφωνικού σας παρόχου), 2105287800

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
Back To Top

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;

24ωρη γραμμή επικοινωνίας 1595(χρέωση ανάλογα με τον τιμοκατάλογο του τηλεφωνικού σας παρόχου), 2105287800

ΔΗΜΑΡΧΙΑΚΟ ΜΕΓΑΡO

Αθηνάς 63, Πλατεία Εθνικής Αντίστασης (Κοτζιά), 10552

ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ

Λιοσίων 22, 10438

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;

24ωρη γραμμή επικοινωνίας 1595 (χρέωση ανάλογα με τον τιμοκατάλογο του τηλεφωνικού σας παρόχου), 2105287800

Μάθε τα νέα του Δήμου!

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο για να λαμβάνετε άμεσα νέα, ανακοινώσεις και εκδηλώσεις του Δήμου.