”Σκοπός του E-mail δεν είναι απλά ένα κουπόνι ή το Inbox!”
Το E-mail Marketing όπως το γνωρίζαμε άλλαξε. Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μιας Επιχείρησης που δηλώνει uptodate στο Digital Marketing είναι τα Personalization Fields Campaigns.
Τι περιέχει το πρόγραμμα
E-mailMarketing και αλλαγές.
Όλα τα e-mail στο inbox και όχι απλά για να πάνε εκεί.
Επίσης:
Στρατηγική και στόχοι emailmarketing–Δεν φτάνει μόνο να θέλετε το e-mail κάποιου. Πρέπει να ξέρεις τι το κάνεις!
Ανάπτυξη λίστας NicheMarketing και Τμηματοποίηση, στόχοι, και εύκολη διαχείριση επαφών.
Design του e-mail.
Όλα τα εργαλεία προώθησης | Οργανικά και μόνο. Αυτό άλλωστε είναι και ο σκοπός.
Αποτελεσματικότητα.
Κέρδος &BrandName
E-mail personalization examples & case studies
Εισηγητής: Γεράσιμος Τζαμαρέλος
Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου σπουδών στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ και Πτυχιούχος στην Επικοινωνία και στην Ψυχολογία του Καταναλωτή. Επιπλέον, έχει εξειδίκευση στην Συμπεριφορά Καταναλωτή, στο DigitalBranding και στον τομέα του PersonalizationFieldsinDigitalCampaigns. Είναι έμπειρος και εγκεκριμένος καθηγητής επιχειρηματικών σεμιναρίων Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων και Δημόσιων Οργανισμών, με εξειδίκευση σε θέματα DigitalMarketing και Επιχειρηματικότητας.
Κόστος Συμμετοχής:
€40
€20 Μέλη Innovathens
Γίνε και εσύ μέλος μας και απόκτησε μοναδικά προνόμια. Μάθε περισσότερα ΕΔΩ!
Με βάση την νέα ΚΥΑ, το Υγειονομικό Πρωτόκολλο Λειτουργίας του INNOVATHENS ακολουθεί πιστά τα κάτωθι:
1.Η είσοδος επιτρέπεται αποκλειστικά και μόνο σε όσους επιδεικνύουν α) πιστοποιητικό εμβολιασμού ή β) πιστοποιητικόνόσησης που εκδίδεταιτριάντα (30) ημέρεςμετάαπό τον πρώτοθετικόέλεγχο και η ισχύς του διαρκείέωςεκατόνογδόντα (180) ημέρεςμετάαπόαυτόν.
2.Οι δια ζώσης συμμετέχοντες προσέρχονται κατόπιν προεγγραφής και επιβεβαιωτικού email.
3.Υποχρεωτική χρήση μάσκας για όλους ανεξαιρέτως, καθ’ όλη τη διάρκεια παραμονής στους στεγασμένους χώρους μας.

