Skip to content
Δείτε LIVE την συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου
[polylang_switcher show_flags="0" hide_current="1"]

Τα πέντε πιο δημοφιλή πιστοποιητικά «ηλεκτρονικά» πλέον από τον Δήμο Αθηναίων – Κώστας Μπακογιάννης: Οι πολίτες μένουν σπίτι αλλά εξακολουθούν να εξυπηρετούνται με ασφάλεια

ΑνακοίνωσηΆρθροΔελτίο ΤύπουΔήλωση
Ανώνυμη Αναπτυξιακή Εταιρεία Μηχανογράφησης & Επιχειρησιακών Μονάδων ΟΤΑ του Δήμου Αθηναίων (ΔΑΕΜ)

Ο Δήμος Αθηναίων ανταποκρινόμενος άμεσα στις ανάγκες που δημιουργούν οι πρωτόγνωρες συνθήκες τις οποίες βιώνουμε όλοι, δίνει και νέες δυνατότητες στους πολίτες να μπορούν απλά κι εύκολα, απ’ όπου και αν βρίσκονται να υποβάλουν ηλεκτρονικά αίτηση για να πάρουν τα πέντε πιστοποιητικά που ζητούνται περισσότερο σε καθημερινή βάση. Έτσι στο εξής δεν χρειάζεται πλέον να επισκεφθούν αυτοπροσώπως τις αρμόδιες υπηρεσίες κερδίζοντας χρόνο και ταυτόχρονα προστατεύοντας τον εαυτό τους και όλο το κοινωνικό σύνολο.

Μέσα από την νέα πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών (https://eservices.cityofathens.gr/) οι πολίτες μπορούν από σήμερα να αιτηθούν και να λάβουν ηλεκτρονικά τα εξής πέντε  πιστοποιητικά:

·         Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης

·         Πιστοποιητικό Γέννησης

·         Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης

·         Πιστοποιητικό Εντοπιότητας

·         Πιστοποιητικό Ιθαγένειας

Με χρήση των κωδικών taxisnet και με λίγα «κλικ» οι πολίτες θα έχουν την δυνατότητα να αιτηθούν για τη βεβαίωση – πιστοποιητικό που επιθυμούν. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι κάθε χρόνο εκδίδονται από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων περίπου 180.000 ληξιαρχικές πράξεις γέννησης και 170.000 πιστοποιητικά γέννησης, οικογενειακής κατάστασης, εντοπιότητας και ιθαγένειας.

Με την προσθήκη αυτών των ηλεκτρονικών υπηρεσιών ο Δήμος Αθηναίων αντιμετωπίζει πλέον αποτελεσματικά ένα χρόνιο πρόβλημα και στέκεται δίπλα στους πολίτες κάνοντας χρήση σύγχρονων τεχνολογιών αιχμής. Στο ψηφιακό αποθετήριο του πολίτη θα ενσωματώνονται σταδιακά όλο και περισσότερες ηλεκτρονικές υπηρεσίες.

Υπενθυμίζεται ότι ήδη ο Δήμος Αθηναίων έχει δώσει τη δυνατότητα διόρθωσης των τετραγωνικών μέτρων στις ιδιοκτησίες των πολιτών και υποβολής αίτησης για χορήγηση βεβαίωσης περί μη οφειλής ΤΑΠ, που ήδη λειτουργούν με ηλεκτρονικό τρόπο, χωρίς αυτοπρόσωπη παρουσία.

«Κάνουμε έναν αγώνα δρόμου για να εξασφαλίσουμε τη δυνατότητα των πολιτών να μένουν στο σπίτι αλλά να συνεχίσουν να εξυπηρετούνται. Όχι απλά να συνεχίσει να λειτουργεί ο δήμος αλλά να το κάνει και με τους πλέον σύγχρονους και ασφαλείς τρόπους» δήλωσε ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι και η πλατφόρμα αυτή αναπτύχθηκε από τη ΔΑΕΜ ΑΕ, την Αναπτυξιακή Εταιρεία Μηχανογράφησης και Πληροφορικής του Δήμου Αθηναίων.

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;

24ωρη γραμμή επικοινωνίας 1595 (χρέωση ανάλογα με τον τιμοκατάλογο του τηλεφωνικού σας παρόχου), 2105287800

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
Back To Top

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;

24ωρη γραμμή επικοινωνίας 1595(χρέωση ανάλογα με τον τιμοκατάλογο του τηλεφωνικού σας παρόχου), 2105287800

ΔΗΜΑΡΧΙΑΚΟ ΜΕΓΑΡO

Αθηνάς 63, Πλατεία Εθνικής Αντίστασης (Κοτζιά), 10552

ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ

Λιοσίων 22, 10438

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;

24ωρη γραμμή επικοινωνίας 1595 (χρέωση ανάλογα με τον τιμοκατάλογο του τηλεφωνικού σας παρόχου), 2105287800

ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

Εξυπηρετήσου εύκολα με τις ψηφιακές υπηρεσίες του δήμου

ΔΗΛΩΣΕ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Βοήθησέ μας να βελτιώσουμε την πόλη

Μάθε τα νέα του Δήμου!

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο για να λαμβάνετε άμεσα νέα, ανακοινώσεις και εκδηλώσεις του Δήμου.