Skip to content
Δείτε LIVE την συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου
[polylang_switcher show_flags="0" hide_current="1"]

20/05/2025- 26/05/2025: Διαδικασία απευθείας ανάθεσης για την παροχή υπηρεσίας με τίτλο «Βιβλιοδετήσεις ληξιαρχικών πράξεων Δ/νσης Αστικής Κατάστασης δήμου Αθηναίων»

ΔιακήρυξηΠροκήρυξη
Διεύθυνση Αποκέντρωσης και ΔιοίκησηςΔιεύθυνση Αστικής ΚατάστασηςΔιεύθυνση Προμηθειών & ΑποθηκώνΤμήμα Διαδικασιών Σύναψης Δημοσίων ΣυμβάσεωνΤμήμα Διοικητικής Υποστήριξης & Ηλεκτρονικής ΔιακυβέρνησηςΤμήμα Πρωτοκόλλου, Διεκπεραίωσης και Αρχείου

Ο Δήμος Αθηναίων, σε εφαρμογή της υπ’ αριθμ. 122809 -14/05/2025 Απόφασης Δημάρχου (ΑΔΑ:9ΙΕΒΩ6Μ-ΙΕ0), προτίθεται να προβεί στην υλοποίηση της υπηρεσίας με τίτλο: «ΒΙΒΛΙΟΔΕΤΗΣΕΙΣ ΛΗΞΙΑΡΧΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ Δ/ΝΣΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ», συνολικού ενδεικτικού προϋπολογισμού: 19.492,80€ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%, με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης του άρθρου 118 του Ν. 4412/2016.  

Κριτήριο ανάθεσης είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη πρόσφορα αποκλειστικά βάσει τιμής (χαμηλότερη πρόσφορα), εφόσον είναι σύμφωνη με τις τεχνικές προδιαγραφές, και την παρούσα συγγραφή υποχρεώσεων. Οι ενδιαφερόμενοι θα υποβάλλουν την προσφορά τους επί συνόλου των ποσοτήτων των άρθρων των υπηρεσιών.

Ως χρόνος έναρξης ισχύος της σύμβασης, ορίζεται η ημερομηνία ανάρτησης του υπογεγραμμένου από τα συμβαλλόμενα μέρη συμφωνητικού στο ΚΗΜΔΗΣ, σύμφωνα με το άρθρο 66 παρ. 1 του Ν. 4412/2016 και το άρθρο 11 της ΥΑ 76928/13.07.2021 (ΦΕΚ 3075 Β΄) «Ρύθμιση ειδικότερων θεμάτων λειτουργίας και διαχείρισης του Κεντρικού Ηλεκτρονικού Μητρώου Δημοσίων Συμβάσεων (ΚΗΜΔΗΣ)» και θα έχει διάρκεια υλοποίησης τριάντα έξι (36) μήνες από την υπογραφή της και όχι νωρίτερα από 29-06-2025.

Κατόπιν των ανωτέρω, προσκαλείται κάθε ενδιαφερόμενος οικονομικός φορέας όπως υποβάλλει προσφορά έως την Δευτέρα 26 Μαΐου 2025 και ώρα 11:00, είτε ιδιοχείρως, είτε μέσω υπηρεσιών ταχυμεταφοράς – courier, είτε με κατάθεσή του στο Πρωτόκολλο του Δήμου Αθηναίων (Λιοσίων 22, 2ος όροφος), με αναφορά στα στοιχεία της παρούσας διαδικασίας, σε σφραγισμένο φάκελο.

Πληροφορίες και διευκρινίσεις σχετικά με τις τεχνικές προδιαγραφές, μπορούν να λάβουν οι ενδιαφερόμενοι από το Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης  της Δ/νσης Αποκέντρωσης και Διοίκησης   του Δήμου Αθηναίων, τηλ: 214-4117142, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, κα Ε. Αρμύρα– Σαπλαούρα email: e.armyra@athens.gr

Πληροφορίες για την παραπάνω διαδικασία μπορούν να λάβουν οι ενδιαφερόμενοι από το Τμήμα Διαδικασιών Σύναψης Δημοσίων Συμβάσεων της Δ/νσης Προμηθειών & Αποθηκών, Κων/νου Παλαιολόγου 9, κα. Κ.Μαλαξιανάκη, τηλ.:210-5227844, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, email: k.malaksianaki@athens.gr

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;

24ωρη γραμμή επικοινωνίας 1595 (χρέωση ανάλογα με τον τιμοκατάλογο του τηλεφωνικού σας παρόχου), 2105287800

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
Back To Top

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;

24ωρη γραμμή επικοινωνίας 1595(χρέωση ανάλογα με τον τιμοκατάλογο του τηλεφωνικού σας παρόχου), 2105287800

ΔΗΜΑΡΧΙΑΚΟ ΜΕΓΑΡO

Αθηνάς 63, Πλατεία Εθνικής Αντίστασης (Κοτζιά), 10552

ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ

Λιοσίων 22, 10438

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;

24ωρη γραμμή επικοινωνίας 1595 (χρέωση ανάλογα με τον τιμοκατάλογο του τηλεφωνικού σας παρόχου), 2105287800

ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

Εξυπηρετήσου εύκολα με τις ψηφιακές υπηρεσίες του δήμου

ΔΗΛΩΣΕ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Βοήθησέ μας να βελτιώσουμε την πόλη

Μάθε τα νέα του Δήμου!

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο για να λαμβάνετε άμεσα νέα, ανακοινώσεις και εκδηλώσεις του Δήμου.