Skip to content
Δείτε LIVE την συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου
[polylang_switcher show_flags="0" hide_current="1"]

Δήμος Αθηναίων: Με νέες ταχύτητες λειτουργεί η Γραμμή «1595» για την εξυπηρέτηση των δημοτών

Δελτίο ΤύπουΔήλωση
Ανώνυμη Αναπτυξιακή Εταιρεία Μηχανογράφησης & Επιχειρησιακών Μονάδων ΟΤΑ του Δήμου Αθηναίων (ΔΑΕΜ)ΔήμαρχοςΔήμος Αθηναίων

-Όλο το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο με άμεση ανταπόκριση στα 30 δευτερόλεπτα

Κ. Μπακογιάννης: «Ακόμη πιο άμεση και αξιόπιστη η επικοινωνία των πολιτών με τις υπηρεσίες του δήμου»

 

Σε καθολική αναβάθμιση της Γραμμής Εξυπηρέτησης Δημοτών «1595», προχώρησε ο Δήμος Αθηναίων μέσω της ΔΑΕΜ, διασφαλίζοντας την άμεση και αξιόπιστη ανταπόκριση σε αναφορές προβλημάτων από το κέντρο και τις γειτονιές της πόλης, καθώς και σε απλά αιτήματα καθημερινότητας των πολιτών. 

Η Γραμμή λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα -όλο τον χρόνο– παρέχοντας σταθερό επίπεδο εξυπηρέτησης και τηρώντας συγκεκριμένες προδιαγραφές, με το 90% των κλήσεων να εξυπηρετούνται, πλέον, εντός 30 δευτερολέπτων. Είναι ενδεικτικό ότι από τις πρώτες μέρες λειτουργίας της βελτιωμένης Γραμμής, ένα μεγάλο ποσοστό κλήσεων έχει απαντηθεί με μέσο χρόνο αναμονής στα 7 δευτερόλεπτα

«Με το αναβαθμισμένο «1595» βελτιώνεται η επικοινωνία των πολιτών με τις υπηρεσίες του δήμου, γίνεται ακόμη πιο άμεση και αξιόπιστη. Από μία απλή αναφορά βλάβης μέχρι ένα επείγον ζήτημα που καταγράφεται σε μία γειτονιά, στόχος είναι να «ακούμε» τους δημότες μας, ώστε να μπορούμε να επιλύουμε ένα προς ένα τα προβλήματά τους», αναφέρει σε δήλωσή του ο Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης.

Οι πολίτες θα μπορούν να επικοινωνούν με το εξειδικευμένο προσωπικό του τηλεφωνικού κέντρου, είτε καλώντας στο «1595» και στο 210 5287800,  είτε ηλεκτρονικά στο 1595@athens.gr ώστε να εξυπηρετούνται για μία σειρά θεμάτων που άπτονται της καθημερινότητας, όπως:   

–  Αναφορά βλαβών (οδικό δίκτυο, δημόσιος φωτισμός, διαφημιστικές πινακίδες, κάδοι απορριμμάτων/ανακύκλωσης, πεζοδρομίων, κλπ.)

–        Ζητήματα πολιτικής προστασίας σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών ή εκτάκτων αναγκών 

–        Αναφορά για την παροχή βοήθειας σε πολίτες που βρίσκονται σε ανάγκη 

–        Αιτήματα κλάδευσης δέντρων

–        Αναφορά εγκαταλελειμμένου οχήματος

–        Καταχώρηση ηλεκτρονικών ραντεβού στην ειδική πλατφόρμα του Δήμου Αθηναίων www.rantevou.cityofathens.gr

–        Πληροφορίες σχετικά με τις ψηφιακές υπηρεσίες του Δήμου www.eservices.cityofathens.gr

–        Πληροφορίες για θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του Δήμου 

–     Πληροφορίες για τα Νομικά πρόσωπα του δήμου (Βρεφοκομείο, ΟΠΑΝΔΑ, Τεχνόπολη) και τα προγράμματα – εκδηλώσεις που πραγματοποιούν

–        Εξυπηρέτηση αναφορικά με την πλατφόρμα MyAthens Pass

–        Αναφορά αδέσποτων ζώων, ζώων σε ανάγκη 

–        Χώροι πρασίνου (π.χ. καθαρισμός) 

Το πρόγραμμα αναβάθμισης της Γραμμής «1595» υλοποιήθηκε από την Αναπτυξιακή Εταιρεία Μηχανογράφησης και Επιχειρησιακών Μονάδων ΟΤΑ του Δήμου Αθηναίων (ΔΑΕΜ).

Δείτε ΕΔΩ το σχετικό βίντεο 

Φωτογραφίες : Βασίλης Λαμπίρης

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;

24ωρη γραμμή επικοινωνίας 1595 (χρέωση ανάλογα με τον τιμοκατάλογο του τηλεφωνικού σας παρόχου), 2105287800

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
Back To Top

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;

24ωρη γραμμή επικοινωνίας 1595(χρέωση ανάλογα με τον τιμοκατάλογο του τηλεφωνικού σας παρόχου), 2105287800

ΔΗΜΑΡΧΙΑΚΟ ΜΕΓΑΡO

Αθηνάς 63, Πλατεία Εθνικής Αντίστασης (Κοτζιά), 10552

ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ

Λιοσίων 22, 10438

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;

24ωρη γραμμή επικοινωνίας 1595 (χρέωση ανάλογα με τον τιμοκατάλογο του τηλεφωνικού σας παρόχου), 2105287800

ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

Εξυπηρετήσου εύκολα με τις ψηφιακές υπηρεσίες του δήμου

ΔΗΛΩΣΕ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Βοήθησέ μας να βελτιώσουμε την πόλη

Μάθε τα νέα του Δήμου!

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο για να λαμβάνετε άμεσα νέα, ανακοινώσεις και εκδηλώσεις του Δήμου.